Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enArendt, Jermaine D.; und weitere
TitelStrengthening the Language Requirement at the University of Minnesota: An Initial Report.
QuelleIn: Foreign Language Annals, 19 (1986) 2, S.149-56Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdmission Criteria; College Second Language Programs; Degree Requirements; Higher Education; Language Proficiency; Language Teachers; Language Tests; Required Courses; Student Evaluation; Teacher Workshops; Testing
AbstractReports on the new foreign language requirements at the University of Minnesota. These requirements include establishing entrance standards and strengthening the graduation requirements, both of which are based on language proficiency. Workshops to train teachers in testing under the ACTFL Provisional Proficiency Guidelines are described. (SED)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: